FANDOM

"Wydali trochę pieniędzy na te nowe roboty, eee, rozpoznawanie twarzy, zaawansowana sprawność ruchowa, pozwalają im nawet chodzić w ciągu dnia. Czy to nie fajne?"

- Phone Guy Noc 1

Czy nie szukałeś/szukałaś Phantom Balloon Boy'a z trzeciej cześci gry?

Balloon Boy (pol. Balonowy Chłopiec) to jeden z animatroników w  grze "Five Nights at Freddy's 2".

Pluszak Chicy.png Wygląd

Balloon Boy jest podobny do chłopca.

Ma skórę w kolorze brzoskwiniowym, duże, niebieskie oczy, brązowy i trójkątny nosek oraz jasno brązowe włosy. Posiada wielki uśmiech, duże pomarańczowe policzki balon i tabliczke z napisem BALLONS!

Jest jednym z mniejszych animatroników z serii.

BBFNAFWORLD.jpg

Ballon Boy W FNAF WORLD

Nosi koszulę w czerwono-niebieskie paski z guzikami, niebieskie spodnie, brązowe buciki, czerwono-niebieską czapkę ze śmigłem.

W prawej ręce trzyma balonik w czerwono-żółte kręte pasy, a w lewej ręce posiada znak z napisem "Balloons!".

Ma w ustach coś co przypomina gałki oczne jednak nie mogą to być oczy, ponieważ w Balloon Boy'u nie było duszy zabitego dziecka (w przeciwieństwie do Marionetki, która ma duszę dziecka i coś na styl oczu w gałkach ocznych).

Jego guziki zmieniają kolor z czarnego (w pomieszczeniach) na biały (w naszej lokacji).

Pluszak Bonnie'go.png Zachowanie

W dzień rozdaje Balony.

Jednak począwszy od nocy 2, ożywa i stara się dostać do lokacji z nocnym stróżem.

Jednak co ciekawe, nie zabija ochroniarza.

Pojawia się, tylko w 3 lokacjach: Sali Gier, lewej wentylacji i biurze.

Najpierw będzie grzecznie stał w Sali Gier, lecz nagle może z niej zniknąć.

Jest to zwiastunem, że za niedługo pojawi się w lewej wentylacji.

Gdy do tego dojdzie, a otworzymy monitoring to będziemy słyszeli słowa "Hello" i "Hi".
BBhello.ogg
BBhi.ogg

Jeśli założymy maskę Freddy'ego, Balloon Boy zniknie z wentylacji i pojawi się w Sali Gier.

Jeśli go zignorujemy i założymy kamery, Balloon Boy pojawi się w biurze i wyda głośny śmiech.

Ten śmiech, skutkuje pojawieniem się Foxy'ego.
BBśmiech.ogg

Gdy jest w biurze, wyłączy nam latarkę.

Po chwili zaatakuje nas Foxy.

Balloon Boy wyłącza również światła w wentylacji, więc ułatwia robotę Toy Chice i Toy Bonniemu.

Pluszak Złotego Freddy'ego.png Ciekawostki

  •  Możliwe, że Balloon Boy ma tyle błędów, bo został dodany tuż przed wydaniem 2 części gry.
  •  Istnieje pewna halucynacja zwana przez fanów FNaF - Balloon Girl. Ta postać wygląda bardzo podobnie do Balloon Boy'a, ale ma różowe policzki, różowy nos, różowe oczy, niebiesko-różową czapkę ze śmigiełkiem i żółte włosy. Nie atakuje, i nic innego nie robi, może czaić się pod biurkiem.
  •  Jest animatronikiem, który występuje w jednej minigierce, lecz nie jest wspomniany przez Phone Guy'a w jego wiadomościach. To potwierdza fakt, że Balloon Boy został dodany tuż przed FNaF2.
  •  Jest nielubiany przez graczy i zajmuje drugie miejsce w głosowaniu. Pierwszym i najbardziej nielubianym animatronikiem jest Toy Freddy.
  •  Balloon Boy i Marionetka nie mają swoich odpowiedników w pierwszej grze, co czyni ich oryginalnymi w Five Nights At Freddy's 2
  •  Ze wszystkich animatroników, Balloon Boy może zostać w biurze Jeremy'ego najdłużej.
  • Balloon Boy ma skrót od swego imienia - BB
  • Jest jednym z 6 animatroników które mogą się do nas dostać tylko wentylacją (jeszcze Toy Bonnie,Toy Chica, Chica, Bonnie i Mangle).
  • Zabawkę BB można wygrać po przejściu Custom Night na trybie ,,Night of Misfits'' (z ang. ,,Noc odmieńców")
  • Niewiadomo czy ma w sobie duszę dziecka. Możliwe , że tak ponieważ w minigierce z FNaF 4 jest bardzo podobny do niego chłopczyk z balonem.  
  • Niekiedy z Shadow Bonnie ma napis DIE. 
  • Razem z Mangle i Złotym Freddym, pojawia się w Night of Misfits (z ang. Noc odmieńców). 

BBDoll.png Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki