FANDOM

Circus Baby - Główny animatronik Z Five Nights at Freedy's Sister Location.

Wygląd

Baby z wyglądu przypomina klauna. Posiada rude włosy związane w dwa kucyki granatowymi gumkami, które pasują do jej zielonych oczu. Jej nos jest czerwony, tak samo jak jej rumieńce i szminka, nad oczami znajdują się granatowe brwi, a jej twarz podzielona jest na dziesięć części. Ubrana jest w krótką czerwoną bluzkę z falowanymi rękawami i czerwoną spódnicę. Na jej brzuchu znajduje się srebrny wiatraczek otoczony pomarańczowym trójkątem, który różni się od elementów dekoracyjnych reszty funtime'ów. Na stopach ma czerwone buty z dzwoneczkami na czubkach, charakterystyczne dla klaunów.

Zachowanie

Pomaga nam już od nocy 2. Podczas blokady zasilania, Circus Baby się odezwie. Poleci protagoniście, żeby schował się w schowku pod biurkiem, pozostawionym przez poprzedniego strażnika. Po oddaleniu się Bidybabów, zaleci mu zlekceważenie wskazówek Hand Unita, żeby przez Galerię Ballory przedostawał się szybko. W nocy 3 są dwie opcje - wejść do Funtime Auditorium lub iść do Circus Control. Gdy pójdziemy do Circus Control i schowamy się pod biurkiem, Baby opowie nam pewną historię, która wydarzyła się w jej pizzerii, Circus Baby's Pizza World. W nocy 4, protagonista znajduje się kostiumie na zatrzaski sprężynowe. Oczywiście budzą nas pozdrowienia od Baby i mówi, że porwała go i chce go zatrzymać na chwilę. W nocy 5, po przejściu przez puste pomieszczenie, wchodzimy do pokoju z częściami zapasowymi i zajmujemy się Baby. Podczas Fałszywego Zakończenia, gdy przyjdziemy do Private Roomu, pyta nas Czy mnie nie polubiłeś? Przyszedłeś tu tylko do niej?

Ciekawostki

  • Jej Jumpscare w grze jest tylko w minigierce, normalny Jumpscare można spotkać tylko w trailerze. 
  • Pomaga nam, bo została stworzona przez Afton Robotics, a jak wiemy nasze nazwisko w grze to Afton. 
  • W 4 nocy raczej nie mówi do nas Baby, tylko Ennard. Potwierdzą tę teorię słowa: "Ja ciebie porwałam", a jak wiemy Baby jest dobra i "Nauczyłam się jak udawać, bo najważniejsze to wiedzieć jak udawać".
  • Możliwe, że jej Jumpscare z Traileru to scena kiedy Baby została nawiedzona przez córkę Aftona.
  • Baby ma swoje minionki - Bidybaby.
  • W przeciwieństwie do głównych postaci trzymających mikrofon w prawej ręce, ona trzyma go w lewej.
  • Ona i Ballora to jedyne żeńskie postacie w historii FNAF, które mają przedmioty na ciele, przypominające suknię lub strój taneczny.
  • Mimo iż ona występuje z Bidybabami na scenie to prawdopodobnie nie ma nad nimi kontroli, skoro one/oni nas atakują, a ona nie.
  • Jej głośnik ma inną budowę, niż ten u innych Funtime'ów, które go mają.
  • Występowała, na scenie sama jeszcze zanim zrobiono inne Funtime'y.
  • Prawdopodobnie nie wciągnęła dziewczynki do swojego ciała, tylko ( tak jak to zrobił wydrążacz w Scoping Room'ie ) wyrwała jej wnętrzności, a tylko dusza dziewczynki ją nawiedziła.
  • Dowodem na to, że ciała dziewczynki nie ma w jej ciele jest to, że w Części&usługi nie widać w niej nic, tym bardziej ani ciała ani krwi.
  • W ostatniej cutscence z Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator dowiadujemy się, że w Baby znajdowała się dziewczynka o imieniu Elizabeth.

Galeria