Powrót do podstaw!
— Adventure Freddy 

Adventure Freddy (z Pol. Przygodowy Freddy)- to postać gry FNaF World. Wraz z Bonnie'm, Chicą, Foxy'm oraz Toy Freddy'm, Toy Bonnie'm, Toy Chicą i Mangle należy do pierwszych grywalnych postaci. Poza tym, to właśnie z nim rozmawia Adventure Fredbear i jego "zbugowaną" wersją, a także właśnie jemu powierza zadanie uratowania wioski przed "zbugowanymi" animatronikami, co pozwala stwierdzić, że jest główną postacią.

Wygląd

Freddy to animatronik wzorowany na niedźwiedziu w kolorze brązowym z fragmentami brzucha, uszów i pyska w kolorze beżowym. Posiada on stopy z trzema dużymi palcami. Na brzuchu posiada czarną muszkę i guziki. Jego ręce mają po cztery palce. Posiada siedem zębów w górnej i dolnej szczęce. Na jego pysku widać lekkie zagłębienie przerwane przez nos. Posiada niebieskie oczy, a nad nimi niewielkie brwi. Pomiędzy jego owalnymi uszami jest cylinder. Dodatkowo Freddy nosi w prawej ręce mikrofon ze srebrną rączką i pierścieniem na czarnej gałce.

Zdolności

Adventure Freddy posiada trzy zdolności:

  • Pizza Wheel - Wiele trafień w wielu wrogów,powstają od 3 do 12 picc/zz
  • Mic Toss - Zadaje niskie obrażenie u jednego z wrogów, czasem dwóch
  • Birthday - Zwiększa siłę ataku, obronę i szybkość przyjaciołom na czas 10/12 sekund.

Porady

  • Pizza Wheel powinno się używać w starciu z kilkoma, nie jednym wrogiem, lecz pozwala na jego szybsze pokonanie zwłaszcza na wysokim poziomie.
  • Freddy może ulepszać swoje umiejętności przez doświadczenie zdobyte po wygranej bitwie, ale wymaga to używania go w walce lub bugowanie w grze. 
  • Aby spotkać, jak najmniej wrogów w drodze do jakiegoś punktu, Freddy powinien iść zdecydowanie do celu wędrówki, bez zawracania z drogi, aby np. coś zebrać, kupić coś, a jeżeli jest to możliwe - iść w jednym kierunku. 
  • Mic Toss zadaje niewielkie obrażenia, lecz robi to bardzo szybko. Dobijaj nim wroga gdy jest ogłuszony.
  • Pizza Wheel w połączeniu z chipem "Furry: Pizza Wheel" lub "Furry: Freddles" lub atakiem Power Song lub Birthday może zadać jeszcze więcej obrażeń.
  • Birthday używaj kiedy masz silne postacie, by jeszcze bardziej je wzmocnić.
  • Kiedy idziesz Freddy'm przez różne tereny, możesz napotkać bossów których nie widać na mapie. Staraj się zapamiętać gdzie się znajdują.

Ciekawostki

  • Adventure Freddy posiada guziki i zęby w górnej szczęce, co odróżnia go od oryginalnej wersji.
  • Posiada najwięcej odpowiedników-9.
  • Podczas walki można zobaczyć, że jego oczy pomimo ruchu postaci stoją w miejscu.

Więcej z Fandomu